Monday, May 30, 2011

Kirjanduse tunni kirjanduslaks

Ta seisis mu kõrval ja üritas mu tähelepanu endale saada mu nime hõigates.
 "Kas ma saaksin su töö pealt õppida? Mul on pärast kuuendat tundi konsultatsioon," seletas ta neutraalselt.
 Sõbrannade kavalad pilgud vahtisid mind ja olid valmis igal vabal hetkel mind mõnitustega pilduma.
 "No eks ma siis pean sulle selle andma, ilma sa ju kukuksid tõenäoliselt läbi," vastasin sarkastiliselt, otsisin töö kotist välja ja ulatasin selle talle ilma ühegi edasise emotsioonita. Ta läks ja istus kaugemale seina äärde maha ja hakkas õppima.
 "Vau, sa pole ikka üle saanud," pilgutas Trixie silma ja osutas peaga seina ääres istuva poisi poole, kes oli kulmu kergelt kortsu tõmmanud. Olin hetke segaduses, kuid siis meenusid mulle eelmiste nädalate mõtted ja teod.
 "See läks üle, usu mind, " ütlesin Trixie'le kindlalt.
 "Kuidas nii? Eile alles sa ütlesid, et - ," aga ta ei jõudnud vastata, sest ma segasin vahele : "Mis vahet seal on, mida ma ütlesin? Ma sain temast üle!" sistasin lõpus läbi hammaste.
 "Miks sa siis ütlesid, et sul oli nii hea tunne, kui ta su juures oli. Need huuled..." ta jäi mõttesse ja siis keeras pilgu järsult minu poole, näol kaval ilme.
 "Pff...Ja mis siis , kui ütlesingi ja see kõik nii oligi? See ei tähenda,et ta mulle veel meeldiks, vähemalt selles mõttes. Näed, " osutasin käega bioloogia õpetaja poole, "tal on ka ilus, ee, kõnnak, aga ega ta siis mulle kohe ei meeldi."
 "Mh, ma ei mõtle nii...Sa ütlesid seda eile nii kavalalt ja tagamõttega."
 "Kavalalt ja tagamõttega? Ma ei tea, mida sa endale ette kujutad, aga kui sa ei usu mind, siis ma räägin äkki Fredile ka, mida sina temaga õhtuti mõtetes teed?"
 Trixie lõi mind kõvasti vastu õlga ja sisistas: "Kui sa seda teed, võin garanteerida, et ühtegi ilusamat inimest kui see rõve arvutiõpetaja sa oma elus enam kunagi ei kohta, " ähvardas tüdruk päris tõsiselt.
 "Praegu ma veel näen ühte ilusamat inimest kui see härra Juhe seal komandal korrusel, sest Fred tuleb siia poole."
 Fred kõndis kõrgilt mu juurde, sirutas käe koos mu tööga minu poole ja ütles : "Vabanda, aga ma ei jaga su käekirja kohe üldse mitte."

No comments:

Post a Comment